beantwoord

Wanneer keert de reclame terug op de stations?

  • 25 January 2022
  • 6 reacties
  • 1239 Bekeken

Reputatie 1

Sinds 2019 en wat problemen met wel of niet aanbesteden is er geen reclame meer te zien op de stations. De meest recente update is dat er hoger beroep is aangetekend door NS, en men daarvan in afwachting is. Dit was begin 2021.
 

Is er inmiddels al wat meer bekend over wanneer er weer reclame in de reclameborden en -schermen komt te hangen?

 

icon

Beste antwoord door Denice NS 2 February 2022, 10:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Nee.

Ik heb hier zelf geen informatie over maar ik zal intern eens een balletje opgooien. Zodra ik meer weet laat ik van me horen!

Reputatie 7
Badge +1

Maar wie zit daar nou zo dringend op te wachten? Dacht je soms de verkoop van je repen zo een enorme impuls omhoog te kunnen geven?

Reputatie 6

Bij ons in de buurt hangt het al een hele tijd weer gewoon vol hoor. Helaas.

Ik heb inmiddels de volgende informatie gekregen om te kunnen delen :smile:

Eind 2019 zijn de exploitatie overeenkomsten voor de reclamedragers op stations met onze toenmalige contractpartners ontbonden. De voorbereiding van de aanbesteding van exploitatie van digitale reclame op treinstations heeft daarna een tijd stilgelegen. Met de komst van Corona en de daarmee gepaard gaande grote terugval in reizigersaantallen, was het niet het moment om aan te besteden. Als tijdelijke oplossing heeft NS Stations de exploitatie van de digitale reclamedragers in eigen beheer opgepakt. Inmiddels zijn de voorbereidingen van de aanbesteding van exploitatie van reclamedragers hervat.

Vooraankondiging van de aanbesteding is vorige week gepubliceerd: https://www.tenderned.nl/tenderned-tap/aankondigingen/250469

Reageer