Bij station Hilversum Mediapark is 1 lift buitenwerking en dit is minimaal 14 dagen het geval. Gezien de hoogte van de trappen is het vooral voor ouderen van belang dat deze wordt gerepareerd.
Ik kan zowel intern als via de app niet achterhalen of er al iets over bekend is. Hopelijk doet de lift het snel weer.
het is ook telefonisch gemeld bij de klantenservice en ook dat 14 dagen geleden.
Heb het even nagevraagd bij mijn collega, maar blijkbaar had hij de melding net gemist. Er is sprake van een langdurig defect bij Hilversum Mediapark, in de app en op de stationsinformatiepagina staat daarom ook een defect aan de liften vermeld.
Helaas is het voor ons niet bekend wanneer de lift precies gerepareerd zal zijn. Er zal sprake zijn van een leverprobleem van een onderdeel en dat kan vrij lang duren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.