Skip to main content

Zoals ik al in de titel aangeef staat er een NMBS MS treinstel in Rotterdam Centraal, lijkt me de verkeerde plek iemand enig idee wat ie daar zou doen?

Ben benieuwd hihi πŸ™ˆ.

Nee, hij staat in het goede land 😁

NS gaat met deze rijtuigen deels de Intercity Brussel uitvoeren. Mijns inziens een heel verbetering ten opzichte van de ICRm.

Nee, hij staat in het goede land 😁

NS gaat met deze rijtuigen deels de Intercity Brussel uitvoeren. Mijns inziens een heel verbetering ten opzichte van de ICRm.

Aha, geinig... vond het een beetje gek staan omdat ik ze alleen in Roosendaal zie, nu zal ik ze dus vaker tegen komenΒ i guess.

Β 

Zijn deze dan eigendom van NS of NMBS? Of zijn ze uitgeleend πŸ˜…?

In dat geval zal het geen MS treinstel geweest zijn maar gewoon een locomotief met een stam rijtuigen. Een NMBS treinstel heeft niets in Rotterdam te zoeken.

Even voor alle duidelijkheid: deze bedoel je denk ik? Als het een varkensneus was, dan is ie wel erg uit de richting😁

Β 

Link naar filmpje

Even voor alle duidelijkheid: deze bedoel je denk ik? Als het een varkensneus was, dan is ie wel erg uit de richting😁

Β 

Link naar filmpje

Geen idee maar het zal dat inderdaad wel zijn πŸ˜„. Er stond net een ICNG voor dus heb 'm niet helemaal gezien.

Voor mij was het in iedergeval 1 pot nat.

Reageer