Skip to main content

Ik heb Sanifair al eens een e-mail gestuurd dat mij opvalt dat de kwaliteit van de service tegenwoordig zeer, zeer slecht is. Of het nou Utrecht, Rotterdam of Den Haag Centraal is, op alle stations waar ik kom en besluit om toch even snel te plassen, vind ik dat Sanifair niet waarkomt wat het beloofd. Sterker nog, ik vind dat de toiletten en de sfeer terug is naar de jaren 90. Zo was ik gisteren op Rotterdam Centraal en wat een verschrikking. Van de 7 urinoirs waren er 5 defect of tot aan de rand gevuld met urine.

 

Natuurlijk heeft Sanifair hier niet gereageerd op de mail. De uitbater buit is binnen, er is geen concurrentie, dus waarom reageren op klantcontact?! En NS als opdrachtgever naar de uitbater Sanifair hoef ik ook niet aan te schrijven. Die schuiven de verantwoordelijkheid om te reageren gewoon door naar Sanifair. Kortom, deze slechte service blijft bestaan en is absoluut geen 70 cent waard.

 

Daarom gooi ik het nu eens over een andere boeg. Ik ben op zoek naar Sanifair ervaringen. En natuurlijk kan er een keer een toilet defect zijn, ik zoek vooral de uitwassen. Papier nergens aangevuld, toiletten afgesloten. Dat soort voorbeelden. Noem ook graag het station, zodat we inzicht krijgen in waar het het ergst is.

 

Totaal met u eens. Vooral in Amsterdam en Den Haag. Haarlem was (toen ik er was) wel mooi schoon.


.


Reageer