beantwoord

Weert toilet

  • 3 December 2023
  • 7 reacties
  • 181 Bekeken

Bij station Weert.Voor noodgevallen elke 15 minuut de deur slot open. Maar ten eerste dit vind ik dom omdat mijn werk is niet klaar in toilet binnen 15 minuut en ten tweede het duurt niet eens 15 minuut. Het duurt alleeen 5 minuut en daarna slot werd open. Zo ik moet elke keer 0.50 betalen. Ik moet voor 20 minuut 2 euro betalen maar 

NS biedt mij 15 minuut voor 0.50 euro. Dat is onaccaptabel.

Ik hoop dat binnenkort ga ik reactie krijgen

icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 December 2023, 17:14

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey ns2272 en welkom op de NS Community! 

Ik ga jouw melding doorzetten naar de juiste afdeling. Het lijkt mij dat dit een weloverwogen keuze is geweest om het slot na 15 minuten te openen, maar dan moet het natuurlijk ook echt 15 minuten zijn. Bedankt voor het doorgeven!

Ik heb geen probleem met 15 minuut maar het duurt echt 6 minuut. Ik heb paar keer geprobeerd en het is 6 minuut

Dit is op Dordrecht ook aan de hand. Hier is de timer maar 1 minuut of zelfs korter. Iemand betaald, doet de deur open en het is maar afraden of er nog iemand zit. 

Ik zal jullie signalen doorzetten naar SaniFair. Hopelijk kan dit snel worden aangepast.

Ik zal jullie signalen doorzetten naar SaniFair. Hopelijk kan dit snel worden aangepast.

Als het wordt doorgezet wil ik gelijk een andere melding doorgeven. Gorichem op perron 1 is de lamp defect. Dit was twee weken geleden zo en een maand eerder ook al, dus ik neem aan dat dit nog niet opgelost is aangezien de NS-twitter/X geen priveberichten/dm's meer lijkt te beantwoorden. (na 1,5 maand nog steeds geen antwoord)

Vreemd zeg! Ik zie dat de standen netjes bij zijn en klanten binnen de deadline worden beantwoord momenteel. Zou je nog eens een bericht kunnen sturen met referentie naar mij? Dan kan ik kijken of dit goed gaat.

De lamp meld ik aan!

hello die toilet is nog na 5 minuut open.

Reageer