Welke stations hebben een werkende piano ?

  • 5 October 2022
  • 36 reacties
  • 3976 Bekeken

Op een lijst van juni 2021 staan maar liefst 20 stations waar een piano staat. Ik weet dat er minimaal een aantal niet meer aanwezig zijn, en sommigen blijken ondertussen onbespeelbaar te zijn. We plannen een stationspianotour door Nederland en willen graag weten welke stations op dit moment een bespeelbare piano hebben. Graag korte reactie met naam van station en eventueel locatie als je er onlangs nog eentje hebt gezien - en eventueel ook of je die hebt bespeeld.  


36 reacties

 

In naam van alle pianoliefhebbers wil ik dit onder ieders aandacht brengen in de hoop dat meerdere reizigers contakt opnemen met de (op dit gebied) luie NS

Het is een ANTI reknlame voor piano enthousiasten; de NS bereikt er het tegengestelde me van wat zij initieel wilde: de reiziger Cultuur brengen

Nu brengt zij alleen haat en “annoyance” voor pianomuziek

 

Laten piano “liefhebbers” maar normaal een concert geven op een plek die daarvoor is bedoelt, met netjes een entreekaartje.
ipv. reizigers lastig vallen met geluidsoverlast.

Wat is trouwens uberhaupt pianomuziek??? want volgens mij wordt tegenwoordig alles gespeeld op dat instrument (pop, jazz, klassiek, kinderliedjes) kun je alles wel pianomuziek noemen.

 

Badge +3

Wist niet wat die webshop uberhaupt pianos verkocht, lijkt me iets te groot voor DHL en PostNL.

Welnee, Bol Piano’s heeft niets met BOL (.com, de webshop, Bertelsmann on-line) te maken.

 

Niet? Die Bol piano’s verkoopt anders wel ook via BolDOTcom
Partneren dus eigenlijk.

@jacob69 

Bespeel je zelf een instrument? En als het antwoord ‘JA’ is, wat voor instrument en sinds wanneer?

@jacob69

Bespeel je zelf een instrument? En als het antwoord ‘JA’ is, wat voor instrument en sinds wanneer?

 

ooit klarinet gespeeld maar zou dat nooit op een station doen.

Maar wat heeft dat met deze discussie te maken?

Lijkt me trouwens ook wel een erg suc6vol instrument voor openbaar gebruik, lekker de kwijl van iemand anders in je bek. Lekker fris….
En lekker gevoelig voor diefstal...

Op een lijst van juni 2021 staan maar liefst 20 stations waar een piano staat. Ik weet dat er minimaal een aantal niet meer aanwezig zijn, en sommigen blijken ondertussen onbespeelbaar te zijn. We plannen een stationspianotour door Nederland en willen graag weten welke stations op dit moment een bespeelbare piano hebben. Graag korte reactie met naam van station en eventueel locatie als je er onlangs nog eentje hebt gezien - en eventueel ook of je die hebt bespeeld.  

Misschien heb je de vraag in het eerste bericht niet gelezen @jacob69 

Welke stations hebben een werkende piano ?

 

En dat je kwijlt hoef je hier niet te vertellen hoor. Sterkte. ;

@jacob69

Bespeel je zelf een instrument? En als het antwoord ‘JA’ is, wat voor instrument en sinds wanneer?

 

ooit klarinet gespeeld maar zou dat nooit op een station doen.

Maar wat heeft dat met deze discussie te maken?

Lijkt me trouwens ook wel een erg suc6vol instrument voor openbaar gebruik, lekker de kwijl van iemand anders in je bek. Lekker fris….
En lekker gevoelig voor diefstal...

Echt sterkte man! 🤐

Reputatie 5


De piano op station Zwolle is overigens defect (per 04-05-24). Geen idee of/wanneer deze vervangen wordt, maar een triest gezicht is het wel.


De piano op station Zwolle is overigens defect (per 04-05-24). Geen idee of/wanneer deze vervangen wordt, maar een triest gezicht is het wel.



In de fik steken dan maar inclusief alle draaioorgels.


De piano op station Zwolle is overigens defect (per 04-05-24). Geen idee of/wanneer deze vervangen wordt, maar een triest gezicht is het wel.



In de fik steken dan maar inclusief alle draaioorgels.

Zinloos geweld op een piano?

@jacob69 Misschien een lastige vraag maar die 69 in je naam. Waar staat die 69 voor? 🤔

Reputatie 7
Badge

Repareren zodat er weer op gespeeld kan worden. 

Reageer