beantwoord

Zijn er fietskluizen beschikbaar op station Diemen-Zuid?

  • 21 October 2021
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

Ik ga over een paar maanden verhuizen en wil dan wel een fietskluis op Diemen-Zuid hebben. Bij het aanmelden kun je geen startdatum opgeven, en ook niet zien of je op een wachtlijst komt of niet. De vraag is, is het handig om nu al aan te melden of niet. (telefonische wordt mijn gesprek telkens afgebroken, dus daar kom ik niet verder)

icon

Beste antwoord door Rizana NS 22 October 2021, 19:32

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo MarcSch en welkom bij de NS Community,

 

Je kan dit alleen via onze klantenservice achterhalen. Vreemd dat de verbinding steeds wordt afgebroken. Krijg je wel een collega van mij aan de lijn?

Niemand aan de lijn gehad, iedere keer afgebroken.. Ook een keer een andere keuze menu doorlopen, maar dat hielp ook niet. 

 

Wat gek! Zou je anders vanavond op een later tijdstip willen bellen? Of eventueel morgenochtend vroeg? Het is op dit moment erg druk, misschien helpt het om het op een ander (rustig) tijdstip te proberen. 

Badge +3

Wat gek! Zou je anders vanavond op een later tijdstip willen bellen? Of eventueel morgenochtend vroeg? Het is op dit moment erg druk, misschien helpt het om het op een ander (rustig) tijdstip te proberen. 

Jullie kunnen toch gewoon zien of er een wachtlijst is voor fietskluizen op Diemen-Zuid?

Ik heb het nagevraagd, op dit moment zijn er geen kluizen vrij. Er is geen wachtlijst, dus ik verwacht dat TS de eerste op de lijst wordt. Hoe snel er een kluis vrij komt, is niet te voorspellen. 

 

Je kunt dus het beste contact opnemen met de klantenservice zodat je op de wachtlijst kan worden gezet. 

Je kunt dus het beste contact opnemen met de klantenservice zodat je op de wachtlijst kan worden gezet. 

TS heeft die link vast gevolgd, en wat staat er bovenaan die pagina:

 


“NS Community” 😃

Reageer