1 Mei ingecheked met mijn bankpas op station Hoorn maar in Zaandam om ongeveer 18:00 is het mij niet gelukt om met dezelfde bankpas uit te checken. | NS Community
beantwoord

1 Mei ingecheked met mijn bankpas op station Hoorn maar in Zaandam om ongeveer 18:00 is het mij niet gelukt om met dezelfde bankpas uit te checken.

  • 2 May 2023
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Gisteren op 1 Mei ingecheked met mijn bankpas op station Hoorn maar in Zaandam om ongeveer 18:00 is het mij niet gelukt om met dezelfde bankpas uit te checken. Ook retour naar Hoorn weigerde mijn bankpas voor het inchecken. Ik heb maar een kaartje gekocht uit de automaat met een toeslag van 1 euro. Niet tevreden en er is al 20 euro van mijn rekening afgeschreven die ik pas 6 dagen later kan terug vragen. Hoe kan ik zien waar en bij welk ns station het nu wel kan en niet?  

icon

Beste antwoord door Aurora NS 2 May 2023, 11:20

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op de NS Community, Pim van Vlaanderen.

Wat gek dat het je niet is gelukt om uit en in te checken. Op alle NS-stations in Nederland kun je reizen met OVpay. 
Heb je meerdere problemen met je bankpas? Dan kan het daar aan liggen.
Het bedrag kun je in ieder geval terugvragen via de website van OVpay

Gisteren op 1 Mei ingecheked met mijn bankpas op station Hoorn maar in Zaandam om ongeveer 18:00 is het mij niet gelukt om met dezelfde bankpas uit te checken. Ook retour naar Hoorn weigerde mijn bankpas voor het inchecken. Ik heb maar een kaartje gekocht uit de automaat met een toeslag van 1 euro. Niet tevreden en er is al 20 euro van mijn rekening afgeschreven die ik pas 6 dagen later kan terug vragen. Hoe kan ik zien waar en bij welk ns station het nu wel kan en niet?  

Ik ben bang dat er toch iets met uw bankpas niet pluis is aangezien er geen soortgelijke klachten lijken te zijn. Soms zie je hetzelfde soort problemen met specifieke bankpassen bij pinautomaten terwijl alle andere bankpassen daar normaal werken. 

Reageer