Hallo,
Ik heb een dalvrij abonnement 2de klas, Echter dit weekend wilde ik eerste klas reizen. Ik heb vantevoren de NS website bekeken en daarin wordt vermeldt dat ik naar een NS kaart automaat moest, om een 2-1 supplement te kopen. en dat zou me 6 euro kosten. Echter toen ik bij het station, had de kaart automaat deze supplement optie niet.
Omdat de trein niet stopt en ook niet vaak rijdt in het weekend, heb ik toen maar de 1ste klas aangezet voor die ene dag in de app..De NS weet mijn kaart en dat het voor voor maar 1 dag is, dus die zouden dan ook wel op die 6 euro komen. Maar dat was natuurlijk een verkeerde aanname. Ze hebben nu 21 euro afgeschreven, waarmee ik niet blij ben.
Ik heb 2 vragen
- Hoe kan ik dit in de toekomst vermijden. Blijkbaar heeft mijn NS kaartautomaat niet alle opties. Dus hoe kan ik wel de 1-2 supplement kopen?
- Hoe kan ik het verschil in van geld terugkrijgen?
Mvg
nsjolei
.