Skip to main content
Antwoord

25 mei

  • June 7, 2023
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

25 mei checkte ik in bij arriva per ongeluk ipv ns en hier werd mij 50 euro voor in rekening gebracht

graag dit retourneren

 

Beste antwoord door MoDe

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult hiervoor telefonisch,  via Twitter, Facebook of chat contact moeten opnemen met NS klantenservice.

Uit dat er €50 in rekening is gebracht, begrijp ik dat je controle hebt gehad. Als dit de 1e keer is kan de klantenservice dit corrigeren naar de ritprijs.

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • June 7, 2023

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult hiervoor telefonisch,  via Twitter, Facebook of chat contact moeten opnemen met NS klantenservice.

Uit dat er €50 in rekening is gebracht, begrijp ik dat je controle hebt gehad. Als dit de 1e keer is kan de klantenservice dit corrigeren naar de ritprijs.