Bel of chat met NS klantenservice. Dit kan ook in het weekend.
Hun kunnen zien wat er aan de hand is.
Geprobeerd maar medewerkervertelde geld terug is niet mogelijk. Als ik opnieuw ov kaart vragen moet ik weer betalen. Hoe kan ik geld terug krijgen??
Dat zal toch echt via de klantenservice moeten. Wij kunnen dat niet regelen.
Als NS niet levert waar je voor betaald hebt, dan is geld terugkrijgen zelfs verplicht.
Als je graag het abonnement wilt, dan zou ik echter eerst erop staan dat het probleem met de chipkaart wordt opgelost, en dat je een vervangend reisrecht krijgt als je wilt reizen vanaf de ingangsdatum en de chipkaart er nog niet is.
U hebt 14 dagen bedenktijd voor uw abonnement (indien online afgesloten).
Daarnaast, na 1 maand (30 of 31 dagen) kunt u het abonnement dagelijks opzeggen of aanpassen.
Echter, mijn advies is om aan klantenservice uit te leggen wat het probleem is. Misschien is het mogelijk om het probleem op te lossen zonder het abonnement op te zeggen en opnieuw aan te vragen.