ik heb net een dag ticked gekocht voor onder 18 maar ik heb nog geen tcket of iets gekregen
Bladzijde 1 / 1
NS geeft aan dat u binnen een kwartier een mail zou moeten ontvangen met een link naar het ticket, waarmee u het ticket kunt downloaden en eventueel afdrukken of in de app kunt laden.
Is er al een kwartier verstreken? Dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er misgegaan is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.