Werking blokkeren OV Chipkaart met gekoppelde account werkt niet. Ik kan normaal inloggen. Mijn inlognaam is bekend. Ik ken mijn wachtwoord. Toch geen herkenning bij Blokkeren., En "er gaat iets mis" bij naam opvragen, en hetzelfde bij wachtwoord opvragen. Conclusie: procedure werkt niet. Wat kan ik doen?.
Bladzijde 1 / 1
Hallo M.H. van Erp. Welkom bij de NS Community.
Helaas kunnen we je hier niet mee helpen, dit is namelijk niet een service van ons. Ik raad je aan om morgen de OV-chipkaart service te bellen op 0900-0980 voor meer hulp!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.