I ordered an ov chip card with a subscription but it never arrived. So, I called NS and they told me to order a new card so with a different number and that my suscription will transfer automatically on it if I remove the old one from NS, but it didn’t. And now I don’t how to put my subscription on the new card that I got. Do you have any answer ? Thank you
Bladzijde 1 / 1
Hi clemloi and welcome to the NS Community!
The subscription will be automatically transferred once you have requested a replacement OV-chipcard. This will not happen if you only ordered a new OV-chipcard. You can contact our customer service for the OV-chipcard details so you can request a replacement OV-chipcard. If you do have a contact with discount, you can also ask them for the temporary travel rights.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.