Skip to main content

Hallo

Op 20.07.2022 ging ik van station Amersfoort naar station Utrecht centraal. In beide stations heb ik aankomst en vertrek aangekondigd. Maar op mijn rekening heb je meer geld van mij gekregen omdat ik check in en check uit niet heb gedaan. Om het te corrigeren staat op de website dat ik het niet mag corrigeren. Help me alsjeblieft in deze kwestie.

Met vriendelijke groet 

U heeft of een check in niet goed gedaan of een check uit niet . Mogelijk heeft u in Amersfoort bij de verkeerde vervoerder ingecheckt. Dan moet u twintig euro betalen. Het kan wel opgelost worden. Het kan in het Nederlands of het Engels.

U kunt het hier proberen:

https://www.uitcheckgemist.nl


Hallo

Op 20.07.2022 ging ik van station Amersfoort naar station Utrecht centraal. In beide stations heb ik aankomst en vertrek aangekondigd. Maar op mijn rekening heb je meer geld van mij gekregen omdat ik check in en check uit niet heb gedaan. Om het te corrigeren staat op de website dat ik het niet mag corrigeren. Help me alsjeblieft in deze kwestie.

Met vriendelijke groet 

U hebt vrijwel zeker in Amersfoort bij Connexxion ingecheckt en niet bij NS 


Reageer