beantwoord

Complete reishistorie is verdwenen

  • 1 June 2022
  • 7 reacties
  • 277 Bekeken

In verband met het declareren van reiskosten bekeek ik eergisteren mijn reishistorie. Helaas kon ik er toen niet in vanwege een storing. Nu is de storing voorbij, maar lijkt de complete reishistorie verdwenen. Wanneer worden de juiste gegevens weer getoond, of is de backup al gewist?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 1 June 2022, 12:59

Bekijk origineel

7 reacties

Goedemorgen Pieter van den Tillaard en welkom op de NS Community! 

Ik kreeg de melding dat vanaf vanmorgen iedereen met een NS Flex abonnement dit alweer in moet kunnen zien. Iedereen die nog reist op saldo kan dit helaas nog niet. Wat voor een abonnement maak jij gebruik van? Want eventueel kan hier de oorzaak liggen. 

Beste Sanne,
Ik reis op saldo, dus daar zal het aan liggen. Helaas is het me opgevallen dat de reishistorie er wel vaker uit ligt. De volgende dag proberen helpt dus niet altijd 😥 Is er al iets bekend over de termijn waarop de saldeerders hun info weer kunnen inzien?

Helaas heb ik deze inschatting niet voor je. We hebben ook vandaag helaas weer te maken gehad met een storing, dus ik vrees dat dit nog wel even kan duren. In de tussentijd zou je kunnen proberen of je via www.ov-chipkaart.nl wel je reisgeschiedenis kan inzien door daar een account aan te maken. Laat je weten of dit misschien heeft gewerkt?

Ha Sanne,
Daar maak ik ook al gebruik van. Helaas is de rapportage die daar uit komt niet zo heel netjes: er staat meer op dan ik aan mijn werkgever hoef mee te delen & je kunt niet zomaar selecteren op één dag.
Tip voor de NS: geld terug bij geen reisgeschiedenis > 1 dag 🤣?

Reputatie 7
Badge +1

Goedemorgen Pieter van den Tillaard en welkom op de NS Community! 

Ik kreeg de melding dat vanaf vanmorgen iedereen met een NS Flex abonnement dit alweer in moet kunnen zien. Iedereen die nog reist op saldo kan dit helaas nog niet. Wat voor een abonnement maak jij gebruik van? Want eventueel kan hier de oorzaak liggen. 

 

Ook dat is niet waar want in Mijn NS staan bij mij geen transacties over mei terwijl ik wel gereisd heb. Ik vind de problemen met ICT bij NS volstrekt onaanvaardbaar. De klant mag het maar verder uitzoeken. De ene storing is nog niet verholpen of de volgende is eer al weer. 

In verband met het declareren van reiskosten bekeek ik eergisteren mijn reishistorie. Helaas kon ik er toen niet in vanwege een storing. Nu is de storing voorbij, maar lijkt de complete reishistorie verdwenen. Wanneer worden de juiste gegevens weer getoond, of is de backup al gewist?

Ik ervaar nu precies hetzelfde, zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Reputatie 6

Bij mij loopt de historie een volle week achter…ik zou geld terugkrijgen van een gemiste uitcheck maar dat kan ik ook niet controleren zo.

Reageer