beantwoord

De door mij bestelde kaart is niet aangekomen.

  • 2 May 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik ben een NS Flex abonnement gestart, ik heb er een nieuwe kaart voor besteld, de ingangsdatum van mijn abonnement is 1 mei, maar de kaart heeft mij nog steeds niet bereikt.Mijn referentiecode is R01_0224378669.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 2 May 2023, 17:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Goedemiddag Pinar en welkom bij de NS Community! 

Wat vervelend dat de kaart nog niet binnen is! Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice van de OV-chipkaart om na te vragen waar de kaart blijft. Als je al wil reizen, kun je contact opnemen met onze klantenservice om Tijdelijk Reisrecht te krijgen. Mocht je al tickets hebben gekocht voor vol tarief, dan kun je dat nog terugvragen bij onze klantenservice of via dit formulier.

Reageer