Geboortedatum fout | NS Community
beantwoord

Geboortedatum fout

  • 18 May 2023
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Ik heb mijn OV-chipkaart gekoppeld aan NSFlex. en probeer dat ook te doen met de kaart van mijn vrouw maar helaas dat lukt niet omdat haar geboortedatum niet klopt volgens het systeem. Wat moet ik doen om de kaart wel ted koppelen aan NSFlex ? Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt niet.!

icon

Beste antwoord door mrfreeze 18 May 2023, 12:20

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb mijn OV-chipkaart gekoppeld aan NSFlex. en probeer dat ook te doen met de kaart van mijn vrouw maar helaas dat lukt niet omdat haar geboortedatum niet klopt volgens het systeem. Wat moet ik doen om de kaart wel ted koppelen aan NSFlex ? Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt niet.!

Een geboortedatum aanpassen kan alleen via de Klantenservice. Zelf aanpassen is niet mogelijk omdat het willen wijzigen van een geboortedatum vaak een indicatie is voor fraude met leeftijdskortingen want normaliter verandert iemands geboortedatum nooit. 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi leo van lith,

Neem hiervoor rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Zij kunnen e.e.a. nakijken en als het goed is corrigeren.

Reageer