Goedemorgen
Mijn ov is klaar en als het goed is bezorgd
Maar ik zit in Nijmegen en wil met de trein naar Groningen
Wat kan ik doen.
Kan ik de korting later declareren.
Mvg,
Geertje Titawanno
Goedemorgen
Mijn ov is klaar en als het goed is bezorgd
Maar ik zit in Nijmegen en wil met de trein naar Groningen
Wat kan ik doen.
Kan ik de korting later declareren.
Mvg,
Geertje Titawanno
U kunt dit het beste even vooraf vragen aan Klantenservice, 030 7515155. Normaal is dat u pas korting heeft als u incheckt met uw kortingsabonnement in de daluren. Uw abonnement moet niet alleen bezorgd, maar ook geldig zijn op uw reisdatum.
Als het abonnement al is ingegaan, kun je een beroep doen op ‘Geld terug bij vergeten OV-chipkaart'.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.