Ik kwam er vandaag toen ik in wilde checken achter dat mijn OV chipkaart was verlopen. Hier heb ik geen bericht van gehad, ook niet in mijn spam, en ik heb ook geen nieuwe kaart ontvangen. Ik ga geen €7,50 betalen voor een nieuwe kaart en zou het ook fijn vinden als ik de extra kosten die ik hierdoor moet maken vergoed zou krijgen.
Bladzijde 1 / 1
U moet er normaal een email over gekregen hebben op het emailadres dat bekend was. U moet nu een kaart bij ov-chipkaart kopen voor €7,50 en als u een abonnement heeft lopen bij NS, dan krijgt u dat bedrag van NS terug.
Er is geen andere methode. Als u dat niet gaat doen, moet u zelf weten, maar dan komt u niet aan een per saldo gratis kaart. U krijgt het gewoon vergoed, maar nu wel achteraf.
Het gaat wel eens vaker mis, meestal omdat men er over heen heeft gelezen, het in de spam is terecht gekomen, of omdat het email-adres niet meer klopt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.