beantwoord

geen reishistorie - wel gereisd

  • 23 August 2023
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Ik reis vanaf 1 augustus met de randstadrail van Rotterdam naar Den Haag en terug. Ik zie mijn reizen niet terug in mijn reishistorie. Ik heb dit nodig om mijn reizen te declareren want ik had nog geen Shuttelkaart ontvangen van mijn nieuwe werkgever. Hoe kan ik een overzicht ontvangen van mijn reizen van deze maand met daarbij de kosten? Met vriendelijke groet, Kees de Jong

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 August 2023, 11:18

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Reist u op saldo? Dan kunt u de reishistorie inzien en downloaden in Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl. Alleen als u op rekening reist (NS Flex) zult u ook reizen met andere vervoerders dan NS zien in Mijn NS.

Reist u wel met NS Flex? In dat geval kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS om te laten uitzoeken waar het misgaat. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer