Ik heb pas formulier ingevuld voor geld terug vragen bij ov chipkaart vergeten. Zou 5 werkdagen kunnen duren voor ik antwoord kreeg maar ik heb tot nu toe niks gehoord en ben als 3 weken verder!
Hey Luna2000. Welkom bij de NS Community.
Excuses voor het lange wachten. De afdeling die dit soort claims afwerkt heeft het erg druk en het kan nog even duren voordat je hier een antwoord op krijgt. Ik kan alleen vragen dat je hier op wacht.
Zelfde probleem, ik wacht intussen al 6 weken op antwoord.
Dat terwijl het slechts over een 10tje gaat.
Ongetwijfeld dat alle extra klachten die hierdoor ontstaan de NS veel meer tijd en geld kosten.
Schandalig dat er niet eens een tussentijdse update wordt gestuurd die zegt dat de wachtrij inderdaad zo lang is. Zo weet niemand toch waar hij aan toe is??
Dan zal je dus met onzekerheid moeten leren te leven-en geduld. Steeds tussendoor vragen/klagen helpt je ook geen zier verder en vertraagt enkel nog meer-ook voor anderen. En misschien is het wel omgekeerd (al denk ik dat niet echt): eerst de grote bedragen behandelen-daar zullen mensen meer om zitten te springen als dat rooje tientje.
ALS je soms snel geld wilt verdienen: begin een uitzendburo met heel gekwalificeerde mensen voor dit werk (die dus ook goed kunnen speuren en onterechte klachten afwimpelen): acquireer NS als klant en je bent binnen-probeer alleen eerst maar eens wat van die mensen te vinden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.