Skip to main content

Op 21dec een treinritje spl-hfd gepakt. Eenmaal uitgestapt op hfd een zwartrijder voor mij die het enige poortje voor mij intrapt. Alarm gaat af en ik kan er alleen uit zonder uit te checken. Ik loop terug en weer eruit zonder te reizen. Waarom betaal ik dan -€20 voor gemiste uitcheck. Doe er melding van hoe was uw treinreis. Geen gepaste aktie vanuit NS. Waarom duurt het zo lang en is dit nog steeds niet opgelost??

Via uitcheckgemist.nl of via telefonisch, Twitter, Facebook of chat contact met de klantenservice kun je dit corrigeren.


Helaas, het is allemaal helemaal zelfbediening. NS lost echt totaal niets uit zichzelf voor de reiziger die volgens andere media toch op 1-2-3 zou staan.

Als het gelukt is krijg je geld op dezelfde wijze terug als is betaald: met FLEX verrekend met volgende nota, op saldo door na bericht dit weer op je kaart te laden. Maar als het dus 20€ was, mogelijk anonieme blauwe kaart?


Reageer