beantwoord

geld terug krijgen

  • 3 May 2023
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Ik heb vandaag op de site geld op mn pas gezet (€10) wat ik kan ophalen dus ik heb het net opgehaald en het was maar ik kreeg maar (€7) en daardoor heb ik nu mn bussen gemist voor een belangrijke afspraak en als ik wil bellen kost dat ook weer geld maar ik wil gewoon mijn geld terug zou iemand hier een antwoord ophebben waarom ik niet alles heb gekregen?

icon

Beste antwoord door Robert B 3 May 2023, 22:37

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Misschien stond u drie euro negatief en komt het saldo daarom na laden van tien euro uit op zeven euro?

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt op een OV chipautomaat nakijken wat jouw reizen en transacties waren.

Misschien stond u drie euro negatief en komt het saldo daarom na laden van tien euro uit op zeven euro?

Voordat ik het ging ophalen stond er nog iets van €1,80 op had ik gezien

Badge +3

Kijk vooral niet via Mijn NS (in de app) naar je saldo, want dat is actueel tot de laatste transactie bij een NS apparaat (paaltje of poortje).

Daar zouden zomaar reizen kunnen ontbreken, die NS helemaal niet kent (bij reizen op saldo).

Het meest actuele (online bekende) saldo vind je via https://www.ov-chipkaart.nl dus als je online 10 euro saldo besteld hebt en dat op je kaart geladen hebt staat dat erbij als saldo-transactie.

En met een Mijn OV-chip account daar kun je alle handelingen tot 18 maanden terug zien.

Reageer