Ik heb vandaag op de site geld op mn pas gezet (€10) wat ik kan ophalen dus ik heb het net opgehaald en het was maar ik kreeg maar (€7) en daardoor heb ik nu mn bussen gemist voor een belangrijke afspraak en als ik wil bellen kost dat ook weer geld maar ik wil gewoon mijn geld terug zou iemand hier een antwoord ophebben waarom ik niet alles heb gekregen?
Antwoord
geld terug krijgen
Beste antwoord door Robert B
Kijk vooral niet via Mijn NS (in de app) naar je saldo, want dat is actueel tot de laatste transactie bij een NS apparaat (paaltje of poortje).
Daar zouden zomaar reizen kunnen ontbreken, die NS helemaal niet kent (bij reizen op saldo).
Het meest actuele (online bekende) saldo vind je via https://www.ov-chipkaart.nl dus als je online 10 euro saldo besteld hebt en dat op je kaart geladen hebt staat dat erbij als saldo-transactie.
En met een Mijn OV-chip account daar kun je alle handelingen tot 18 maanden terug zien.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.