Afgelopen week heb ik vergeten in te checken en werd daarop door een mail geattendeerd. Heel fijn. Toen ik het geld terugvroeg, weet ik zeker dat ik “buiten de spits” heb aangetikt, maar het bedrag dat ik terugkreeg, ging uit van een terugreis tijdens de spits. Kan ik dat herstellen?
Dit bericht is verwarrend, dus je kreeg geld terug voor een reis met incheck in de spits?
In dat geval kan je reageren op de mail (ook al komt die van een noreply adres) om het uit te leggen.
En dan een paar maanden geduld, met mogelijk alsnog een onzinnig/standaard antwoord.
Wat was je reis en waar was je uitcheck? Daarmee kan je een (gemiste) incheck in de spits meestal redelijk vaak uitsluiten. Je mag nu de molen in, dus geduld!
Wat Robert B zegt klopt, maar contact met de klantenservice mag natuurlijk ook altijd.
Bedankt voor de reacties. Ik zal eens kijken bij de klantenservice.
Uit dit topic zijn wat reacties verwijderd (waaronder eentje van mijzelf) zonder bericht van een moderator?
Natuurlijk mag
Dat terzijde,
Het ging over ‘stapels claims wegwerken’ en dat een paar heel kundige personen (met wat ‘vrije tijd’) dat binnen no-time zouden kunnen oplossen.
Blijkbaar tegen het verkeerde been. Het zij zo
Je reactie was midden in de nacht en ik kan me niet voorstellen dat een moderator het dan uitgumt, en
Zo belangrijk is het nou ook weer niet. Er worden hier wel veel ergere dingen gezegd. ;-)
Hey Robert B! Wanneer een reactie verwijderd is, zien wij die nog wel bij het topic staan, maar ik zie naast jouw eerste reactie verder geen andere reacties. Dus dat is niet het geval geweest. Ik vrees dat er dan iets van een hiccup is geweest waardoor er reacties niet goed zijn doorgekomen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.