beantwoord

Geld van pas verdwenen

  • 2 November 2023
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Ik wilde gisteren inchecken om de tram in te stappen, en kreeg de melding dat ik niet genoeg saldo op mijn OV had, terwijl er nog 20 euro op moest staan. Ik heb daarna eerst gekeken of er iets geks was gebeurt bij mijn reishistorie, maar daar stond alleen maar dat ik 2x had opgewaardeerd met 20 euro en 2x had gereisd tussen Utrecht en Den Bosch (met korting). Ik had daarna gebeld met de klantenservice om te vragen wat er was gebeurt, en het enige wat de man me kon vertellen was dat ik in Mei en Juli was vergeten uit te checken, terwijl ik pas sinds een maand op saldo reis. Hij verwees me door naar een contactformulier, maar die is nergens te vinden. Wat moet ik doen om dat geld terug te krijgen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 November 2023, 11:02

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Hebt u in de reishistorie in Mijn NS gekeken? Daarin staan bij reizen op saldo alleen transacties bij NS. Als u ook met bus, tram en metro reist, dan wordt daarvoor ook saldo afgeschreven, maar dat ziet u dan niet in Mijn NS. Daarvoor kunt u de reishistorie in Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl gebruiken. Wellicht verduidelijkt dat wat er met het verdwenen saldo gebeurd is.

Reageer