Op 1 november stapte ik op op tram 25 te Amstelveen, Halte De Brink richting Amsterdam Zuid, maar het GVB rekende af vanaf een halte daarvoor, de Poortwachter? Het kostte mij ‘maar € 0,11 , maar dit kan natuurlijk niet. Moet ik alle facturen in de toekomst gaan controleren? Wat te doen, ik wil die € 0,11 terug. De auto lonkt als je zo bedondert wordt
Helaas komt het soms voor dat de getoonde halte op een apparaat in een bus of tram net niet helemaal klopt (achter loopt).
Kan overigens ook in je voordeel zijn (bewust of onbewust), laatst nog iemand die verschillende prijzen zag omdat er blijkbaar een keer op halte Spui uitgecheckt was, terwijl dat Den Haag Centraal moest zijn. 14 cent winst
Let dus goed op wat er op het schermpje staat, want soms blijft zo’n apparaat ‘hangen’ en klopt de halte totaal niet, waardoor je echt veel te veel betaalt.
Van bewust bedonderen is geen sprake, en voor vergoeding kan je terecht bij GVB (mocht je die moeite willen doen).
Al melding gedaan bij GVB ( na advies van de NS) , dank je
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.