beantwoord

Hele maand oktober niet zichtbaar in mijn reisoverzicht

  • 2 November 2023
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Beste community,

Voor mijn werk gebruik ik mijn persoonlijke ov kaart en declareer aan het einde van de maand mijn dienstreizen. Zojuist wilde ik een overzicht maken van oktober, maar nu blijkt dat 27 september de laatste reis is die in mijn ns terug te vinden is. Ik reis altijd met dezelfde kaart en ben ik oktober minstens 4 per week retour met de trein op reis geweest. Wat is er aan de hand? Ik hoop snel een oplossing te krijgen zodat ik mijn declaratie nog kan indienen. Anders scheelt het me honderden euro's in mijn loonstorting, geld waar ik maandelijks op reken. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 November 2023, 10:49

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Op dit moment is er sprake van twee storingen in Mijn NS, waardoor de reishistorie deels incompleet is en facturen niet te downloaden zijn. Helaas zit er niets anders op dan te wachten tot NS dit probleem heeft opgelost.

Reageer