Ik heb een nieuw NS Flex Basis abonnement gekocht. Ik dacht dat deze automatisch aan mijn bestaande account wordt gekoppeld. Nu staat die nog steeds op betalen op saldo. Hoe kan ik dit abonnement koppelen?
Bladzijde 1 / 1
Welkom bij de NS Community!
Als je NS Flex nieuw besteld hebt dan moet je het (eenmalig) activeren bij een ophaalpunt (bestelling ophalen). Zie https://www.ov-chipkaart.nl/service-en-contact/zoek-een-servicepunt.htm?servicetype=3 voor waar bij jou in de buurt dat kan, in ieder geval bij alle kaartautomaten op stations.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.