We hebben een maand geleden een kaart besteld en deze zou begin oktober aankomen, maar hij is nog steeds niet aangekomen en we kunnen niet profiteren van de korting op kaartjes. Nu zijn we verhuisd naar een andere stad in de buurt van die waar we hebben eerder gewoond, maar er is niets aangekomen op het vorige adres dat was opgegeven, omdat we daarheen zijn gegaan en hebben gecontroleerd
Bladzijde 1 / 1
U had hem al lang moeten hebben. Het beste is om contact op te nemen met Klantenservice, 030 7515155. Ze zijn er 24 uur per dag, nu dus ook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.