Ik heb mijn foto van nieuwe OV-kaart in juli succesvol geüpload met maar Ik heb mijn nieuwe OV-kaart niet ontvangen.
Stuur zo snel mogelijk naar mijn huis.
Dank u wel.
Ik heb mijn foto van nieuwe OV-kaart in juli succesvol geüpload met maar Ik heb mijn nieuwe OV-kaart niet ontvangen.
Stuur zo snel mogelijk naar mijn huis.
Dank u wel.
Dit is reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens en kunnen niets naar jouw huis sturen. Voor de status van jouw nieuwe ov-chipkaart moet je bij OV-chipkaart.nl zijn. Is jouw oude kaart al verlopen en heb je er een abonnement op dan kun je telefonisch, via Twitter, chat of Facebook contact opnemen met NS klantenservice over compensatie van reizen die onder het abonnement. Bestel via OV-chipkaart.nl dan gelijk een nieuwe en declareer de kosten bij NS als je een NS abonnement hebt vanaf €5,10.
Ik heb een nieuw flexabonnement en daarbij een niruwe ov kaart bedeeld deze heb ik nog nirt ontvangen
Ik heb een nieuw flexabonnement en daarbij een niruwe ov kaart bedeeld deze heb ik nog nirt ontvangen
Als jouw abonnement al is ingegaan dab kun je het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.