Skip to main content
beantwoord

Ik heb mijn nieuwe OV-kaart niet ontvangen

  • 8 October 2022
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

Ik heb mijn foto van nieuwe OV-kaart in juli succesvol geüpload met maar Ik heb mijn nieuwe OV-kaart niet ontvangen.

Stuur zo snel mogelijk naar mijn huis.

Dank u wel.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens en kunnen niets naar jouw huis sturen. Voor de status van jouw nieuwe ov-chipkaart moet je bij OV-chipkaart.nl zijn. Is jouw oude kaart al verlopen en heb je er een abonnement op dan kun je telefonisch, via Twitter, chat of Facebook contact opnemen met NS klantenservice over compensatie van reizen die onder het abonnement. Bestel via OV-chipkaart.nl dan gelijk een nieuwe en declareer de kosten bij NS als je een NS abonnement hebt vanaf €5,10.

Ik heb een nieuw flexabonnement en daarbij een niruwe ov kaart bedeeld  deze heb ik nog nirt ontvangen

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb een nieuw flexabonnement en daarbij een niruwe ov kaart bedeeld  deze heb ik nog nirt ontvangen

Als jouw abonnement al is ingegaan dab kun je het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer