beantwoord

Inquiry Regarding Outstanding Payment and Subscription Change

  • 21 June 2023
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Dear Sir / Madam, 

I hope this message finds you well. I recently received a reminder regarding the outstanding payment for invoice number 420010477788. However, I am unsure about the reason for this transaction. Could you please provide me with more information regarding the nature of this payment? We have changed my subscription from NS Flex Dal Vrij to NS Flex Basis on the 28th of May 2023 over our chat here on Facebook.

Thank you for your prompt attention to this matter. I look forward to your response.

Kind regards,
Berrak

The e-mail that I got: 
Beste mevrouw Uslu,
 
Uit onze administratie blijkt dat wij nog geen (volledige) betaling hebben ontvangen voor factuurnummer(s) 420010477788. Dit ondanks meerdere verzoeken van ons om deze betaling te voldoen. Uw facturen kunt u inzien op Mijn NS.
 
Laatste herinnering! Zorg dat wij uw betaling vóór 26 juni 2023 ontvangen hebben.
Wij verzoeken u het verschuldigde bedrag van € 258,38 over te maken via de onderstaande betaalinstructie.
 
Betaalinstructie
U betaalt het openstaande bedrag door het onderstaande bedrag over te maken naar NS met het factuurnummer als betaalomschrijving.
Bedrag:    € 258,38
Naam ontvanger:    NS Groep inzake NS Reizigers te Utrecht
IBAN ontvanger:    NL14 ABNA 0576 850675
Betaalomschrijving:    420010477788
 
Uw betaling dient vóór 26 juni 2023 op onze bankrekening te zijn bijgeschreven.
 
Indien u niet op tijd betaalt, dragen wij de vordering over aan een incassobureau. De vordering wordt in dat geval verhoogd met incassokosten. 
Ook beëindigen wij uw abonnement en vanaf 26 juni 2023 kunt u hier niet meer mee reizen.
 
Onlangs betaald?
Het is natuurlijk mogelijk dat uw betaling en deze herinnering elkaar hebben gekruist. 
In dat geval kunt u deze betalingsherinnering als niet verzonden beschouwen.
 
Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op NS Klantenservice of stel uw vraag op de NS Community. 
 
Met vriendelijke groet,
 
Lieneke Bouma
Hoofd NS Klantenservice



icon

Beste antwoord door Lorena NS 21 June 2023, 14:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi O.B. and welcome to the NS Community! 

I deleted your personal information. You can find the invoice in your My NS-account to see what those costs are for. If you can't log in to your My NS-account, please contact our customer service.

Badge +3

It is advisable to pay the amount to prevent futher costs. Once NS hands over the debt to a collection agency, there will be EUR 40 extra costs and those are non-refundable.

Also, be aware that processing a payment will take a day or two, so it’s best to pay before June 24.

But first of all, contact Customer Service, because you should have received at least two earlier reminders in the past 3 weeks, both by e-mail and a letter. If there is no invoice for the € 258,38 in your Mijn NS account, it’s obviously a mistake (but I assume your name is Uslu).

Reageer