Mijn kaart is niet op de genoemde datum bezorgd.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op de NS Community Eadigul.
Wat jammer dat de kaart nog niet is bezorgd. NS gaat echter niet over de kaartlevering, maar alleen over het abonnement. Je kunt het beste contact opnemen met OV-chipkaart om te kijken wat er met de kaart is gebeurd.
Neem in de tussentijd ook contact op met mijn collega's. Je kunt daar Tijdelijk Reisrecht aanvragen, zodat je in ieder geval met je abonnement kunt reizen en geen extra kosten maakt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.