Goedemorgen,
Ik kreeg gisteren van NS een brief toegestuurd over het verlengen van mijn OV-chipkaart en om hier een nieuwe OV-chipkaart voor aan te vragen. Vandaag heb ik die geopend en geprobeerd een nieuwe pasfoto aan te vragen, maar het blijkt dat dit maar tot gisteren kon! Het moment dat ik mijn brief thuis gestuurd kreeg. Sorry, maar dan is jullie timing toch super slecht?
Op de brief zijn nog een aantal andere opties weergegeven, o.a. om dan maar mijn ov-chipkaart via
ov-chipkaart.nl/service-en-contact/formulieren.htm, een formulier, op te vragen, maar dit geeft bij mij een error aan???
En er zijn ook nog eens administratiekosten aan verbonden terwijl ik toch echt niks er aan kan doen wanneer jullie (of de post) te laat een brief aanlevert….
Tevens heb ik een account aangemaakt op mijn ov-chip waar staat aangegeven dat ik pas 6 weken voor de einddatum mijn OV-chipkaart kan verlengen???
Graag ontvang ik hier extra hulp bij. Of in ieder geval dat bovenstaande fouten opgelost of voorkomen worden in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Lianne van de Belt