beantwoord

klacht over vervanging OV kaart

  • 31 October 2022
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Op 20-09-2022 heb ik via de email mijn pasfoto ingeleverd. Ik kreeg een automatische reply dat mijn nieuwe OV-kaart automatisch zou worden opgestuurd. Die heb ik nooit ontvangen. Inmiddels verloopt mijn abonnement binnen een paar weken en daarom heb ik vanmorgen contact gehad met de klantenservice. Zij vertelden mij dat ik een nieuwe kaart moest bestellen via OV Chpaakrt.nl. En de kosten 7,50 kon ik dan achteraf declareren. Ik heb vandaag gesproken met Tamara en later met  Demanza. Demanza geeft aan dat ze het bedrag terug geboekt heeft op mijn bankrekening..

Ik vind echter deze gang van zaken onbegrijpelijk omslachtig en daarom dien ik deze klacht in. Met het verzoek of dit in de toekomst niet wat efficiënter geregeld kan worden. 

 

icon

Beste antwoord door Laura NS 31 October 2022, 13:38

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op onze NS Community, ansloop. Hij zou morgen nog binnen kunnen komen. De regel is 6 weken na de pasfotoupload. Jammer dat extra stappen noodzakelijk waren, maar goed dat je er op tijd mee bezig bent.

Badge +3

Het blijft mis gaan…

De regel is binnen een weekje na de pasfoto-upload (tenzij dat veranderd is bij NS) maar je kunt er inderdaad beter zelf op tijd mee bezig zijn (zie ook andere topics) 😥

Vandaag: https://twitter.com/LeonieDTWT/status/1597685529688297473

Goeiemorgen, 

Mijn zoon heeft al 4 jaar studiefinaniering en daarom een Ov kaart via studie.

Daarnaast is er dus nog steeds een ov kortingskaar van 60 euro per jaar, die ik voor hem betaal. 
kan ik dit bedrag terug gestort krijgen

groet

Jeanne Brouwer

26-3-1962

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Goeiemorgen, 

Mijn zoon heeft al 4 jaar studiefinaniering en daarom een Ov kaart via studie.

Daarnaast is er dus nog steeds een ov kortingskaar van 60 euro per jaar, die ik voor hem betaal. 
kan ik dit bedrag terug gestort krijgen

groet

Jeanne Brouwer

26-3-1962

 

 

Nee u gaat dat geld niet terugkrijgen. U heeft zelf dit product voor hem aangeschaft en u bent dan ook zelf verantwoordelijk om dit tijdig op te zeggen. 

Reputatie 7
Badge +3

Dal Dal Voordeel abonnement dien je zelf stop te zetten. Het bedrag wat vooruitbetaald is vanaf de datum van opzegging tot einde abonnementsjaaar wordt dan terug betaald. Je krijgt niet met terugwerkende kracht van 4 jaar terug. 

Reageer