beantwoord

Koppelen van producten


Hoi, Ik probeer een product te koppelen maar krijg steeds deze melding. Weet iemand of er een storing is?

 

icon

Beste antwoord door Momo 29 March 2022, 19:12

Bekijk origineel

12 reacties

Hallo enooder. Welkom bij de Community.

Er is helaas al enige tijd een storing wat betreft het koppelen van een OV-chipkaart aan Mijn NS. Het koppelen van een kaart is echter geen noodzakelijke handeling om via de webshop een abonnement af te sluiten.

Hallo Denice, abonnement heb ik al, maar ik wil het bankrekeningnummer wijzigen en daarvoor moet ik het product koppelen. Dat wil dus niet lukken en dus kan ik het bankrekeningnummer niet wijzigen

 

Het wijzigen van je rekeningnummer kan je, nadat je bent ingelogd, doen via Mijn Producten en dan vervolgens ‘wijzig bankgegevens'. Ook dit kan zonder de kaart te koppelen.
Als je een ‘op saldo’ abonnement hebt (Dal Voordeel) kan het rekeningnummer alleen via onze Klantenservice worden gewijzigd.

Het koppelen van de kaart is alleen nodig voor het inzien van je reisgegevens via 'Mijn reishistorie'.

Ik heb een DAL Vrij abonnement. Wanneer ik naar ‘Mijn producten’ ga, geeft ie onderstaande melding. Daar blijf ik steken:-( 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Dat lukt helaas ook niet zolang de OV-chipkaart nog niet gekoppeld is. We hopen dat de storing snel voorbij zal zijn. Hopelijk lukt het later deze week om je OV-chipkaart te koppelen!

Reputatie 7
Badge +3

Dat lukt helaas ook niet zolang de OV-chipkaart nog niet gekoppeld is.

Geef je dat ook even door aan je collega? 😉

Het wijzigen van je rekeningnummer kan je, nadat je bent ingelogd, doen via Mijn Producten en dan vervolgens ‘wijzig bankgegevens'. Ook dit kan zonder de kaart te koppelen.

 

 

Badge +3

Tja, als je een kaart niet gekoppeld hebt zie je natuurlijk niets aan producten, reishistorie en facturen. En aan je account zelf (persoonsgegevens) hangt geen IBAN, want dat kan per product verschillen.

Via de Klantenservice kan het volgens mij ook wel, zeker als er al dagenlang een storing is.

Waar vind ik de contactgegevens van de klantenservice? Ben ik een beetje kippig of wil NS liever niet dat reizigers rechtstreeks contact zoeken met de klantenservice?

Badge +3

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Die vind je op https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Daar kom je door op de startpagina helemaal onderaan op ‘klantenservice’ te klikken en dan daar ook weer helemaal onderaan te klikken op ‘Telefoon consumenten’ of ‘overig ...’ 

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Dank!

Die vind je op https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Daar kom je door op de startpagina helemaal onderaan op ‘klantenservice’ te klikken en dan daar ook weer helemaal onderaan te klikken op ‘Telefoon consumenten’ of ‘overig ...’ 

Dank!

Reageer