Dag lieve mensen,
Ik heb in juni een NS Flex abonnement gekocht, die is rond de 14de ingegaan die maand. Vervolgens heb ik perongeluk uit gewoonte 50 euro op m’n kaart geladen. Ik las hier dat dat weer automatisch teruggestort zou moeten worden, maar dit is inmiddels nog steeds niet gebeurt. Is er een manier waarop ik dit of kan aanvragen, of in ieder geval het reizen op rekening voor de bus etc. uit kan zetten zodat ik het kan opmaken? Ik kan het op de mijn ns niet vinden.
Alvast bedankt voor uw tijd.
Bladzijde 1 / 1
Saldo dat op de kaart stond toen NS Flex geactiveerd werd, wordt automatisch verrekend met de eerste factuur. Maar voor saldo dat geladen wordt als NS Flex al op de kaart staat, geldt dat niet; dat blijft gewoon op de kaart staan.
U kunt het saldo laten uitbetalen bij een servicebalie van NS. U kunt inderdaad ook via de klantenservice reizen op rekening voor bus, tram en metro laten uitzetten om zo het saldo op te maken, maar dat lijkt me ingewikkelder.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.