Hi Sir
Yesterday, I lost my personal ov chip card. If is it possible to block the card and send a new one to my home address.
kind regards
Rajik Roni
You can block your card and order a replacement card on this page.
If you have an NS season ticket that you would still like to use while you're waiting for the replacement card, read about a temporary ticket on this page.
I lost my Personal OV Chip Card with NS Flex and immediately reported it. I received an email from OV saying:
“Niet zo lang geleden hebben wij je OV-chipkaart met kaartnummer 3528 **** **** *** vervangen of beëindigd. Goed om te weten: er stond geen bedrag meer op je oude kaart. Nieuw: OVpay
Wist je dat je ook met je betaalpas of creditcard in en uit kunt checken? Scheelt weer een pasje in je portemonnee! Bekijk of het iets voor jou is.”
I did not opt to have the card replaced. However, three days ago, I received an email from NS saying “Uw nieuwe factuur 45100******* staat voor u klaar in MijnNS. U vindt de factuur in het menu onder Betaaloverzicht.
Het gaat om een bedrag van € 5,95.”
I am trying to cancel my subscription only to be prompted on screen that my card is in the process of replacement. How can I stop the subscription (which I have not used since the card was lost in November) charges?
Good morning Zeeshan. Contact our customer service for further help with this! They will be able to guide you to solve this.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.