hallo ik heb een kaart aangevraagd voor mijn dochter van mijn account.hoewel de kaartkosten en de maandelijkse kosten werden betaald kwam de kaart niet. ik wil dat de kaart onmiddellijk arriveert of dat ik deze terugbetaal en annuleer.
Als het abonnement intussen al is ingegaan en uw dochter geen gebruik kan maken van de korting of vrij reizen, kan de klantenservice zorgen voor couponcodes waarmee zij wel met de korting kan reizen of een eventueel al aangeschaft los vervoerbewijs terugbetalen.
Goedenavond Yilmazs en welkom bij de NS Community.
Het spijt me om te lezen dat je deze OV-chipkaart nog niet hebt ontvangen. De NS Community is in eerste instantie een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen. Zij kunnen niet bij jouw gegevens dus je met deze vraag ook niet helpen.
Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar, via Social Media en chat. Op deze pagina kun je daar de contactdetails van vinden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.