Moderator edit: Persoonlijke gegevens verwijderd.
Voor context: het screenshot toonde een check in en uit op hetzelfde station.
Zoals u gemerkt hebt, wordt het instaptarief ingehouden als u op hetzelfde station uitcheckt als waar u bent ingecheckt en er minimaal een uur is verstreken. NS neemt dan aan dat u in die tijd wel een reis gemaakt zult hebben, maar omdat niet kan worden vastgesteld waarheen, wordt dit standaard tarief in rekening gebracht.
Om dit te laten corrigeren, kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.