Op Amsterdam Zuid heb ik voor 20 euro mijn persoonlijke OV kaart opgewaardeerd, maar na incheck was dit weg. (Volgens baliemedewerker was het een uitcheck) Ik heb van de transactie een bonnetje van de automaat, (en een overzicht van in- en uitchecksaldo van NS medewerker gekregen)maar ik kan via uitcheckgemist mijn geld niet terugkrijgen. Help, hoe krijg ik mijn geld terug?
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen Maximiliaanh, en welkom op de Community!
Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en de rit voor je corrigeren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.