Van wie was de mail adkomstig? Wanneer je een account bij ov-chipkaart.nl hebt dan kun je daar de status zien. Als er staat dat kaartvervanging in gang gezet is dan ontvang je binnenkort een nieuwe kaart. Wanneer je een abonnement hebt dan kun je het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice als je de kaart over een paar dagen niet ontvangen hebt.
Dank voor je reactie.
Ik heb de e-mail ontvangen vanuit NS. De kaart is ook van NS. Het adres op NS.nl is correct, het adres op ov-chipkaart.nl is een ouder adres. Wel direct verandert. Ik kan echter nergens terugvinden naar welk adres ze de kaart zouden opsturen, of al hebben gedaan. Dus daar ga ik nu eerst achteraan, want het zou kunnen dat ze hem dan naar een oud adres hebben gestuurd. Wat ik op mijn beurt gek zou vinden want het is een NS kaart, en op mijn NS account kloppen mijn gegevens.
To be continued.
De kaarten worden namens NS via OV-chipkaart enkele weken voor verlopen verstuurd. Ik vermoed dat het naar jouw oude adres verstuurd is.