Skip to main content

Beste mensen.

De door jullie aan mij gestuurde mail 21053593 heb ik in september van dit jaar ontvangen. 

Op 14. Oktober 2024 heb ik jullie de gewenste foto volgens de aanwijzingen die in de mail vermeldt staat, jullie toegestuurd. Op die manier zou mij op tijd een nieuwe OV-chipkaart gratis worden toegestuurd.

Jammer genoeg heb ik tot op de dag van vandaag deze nieuwe chipkaart niet ontvangen. Kan zodoende ook geen gebruik maken treinreizen met een dalurentarief.

Ik ga ervan uit, dat ergens iets mis gegaan is. Hoop echter gauw een nieuwe kaart te mogen ontvangen.

Vriendelijke groeten en fijne feestdagen

 

*Gegevens verwijderd door moderator.

Dit is een openbare forum.

 

Neem contact op met NS klantenservice, telefonisch of chat. Dagelijks tussen 07:00 en 23:00.


Je zult de kaartvernieuwing zelf moeten doen via https://www.ov-chipkaart.nl/vervangen-of-beeindigen en dan de kosten terugvragen via de Klantenservice.


Hi Margoo! Welkom bij de NS Community. 

 

Ik begrijp dat je geen vervangende OV-chipkaart hebt ontvangen. Hierover is eerder ook al eens een vraag gesteld. Ik raad je aan om het antwoord op die vraag door te nemen. 


Reageer