Goedemorgen,
Mijn naam is Joke, ben 77 jaar en woon in Schoorl. Ik heb een probleem met NS. In het kort : sinds 2 maanden 1 flex abonnement. Saldo op OV chipkaart opgehoogd tot € 60,-- ivm te verwachten 1ste rekening van € 38,-- in de veronderstelling dat deze verrekend zou worden. Dus niet!! Bij de bank gestorneerd maar daar was NS het niet mee eens en stuurde DREIGbrief. Toen maar gauw betaald en gevraagd of ze dan het saldo terug wilde storten.
Na veel gechat over en weer doorverwezen naar OV chip. Na diverse (dringende) mails van mijn kant werd ik gebeld (inmiddels 2,5 week later) door een medewerkster van OV Chip die zei dat zij dit aan zou kaarten bij NS.
Meteen de volgende dag een vriendelijke mail van NS dat zij het begrepen hadden en dat ik mijn geld kon halen bij een servicebalie.
Met mijn 77 jaar op de fiets van Schoorl naar Alkmaar waar het servicepunt gesloten blijkt te zijn.
In een nieuwe chat met NS niet verder gekomen dan dat er in Amsterdam wel een servicepunt is.
AFSTAND 50 KM. Ik wil mijn eigen geld terug. Wat is er mis met digitaal betalen? Ik kan dat dan moet zo'n groot bedrijf als NS dat zeker kunnen.
Oh sorry het is toch een lang verhaal geworden maar ik hoop dat een van jullie mij verder kan helpen c.q. bemiddelen.