Hey Mees kees,
Ik kan dan helaas niet verklaren waarom je deze melding blijft krijgen. Heb je in jouw Mijn NS-account ook deze kaart (zonder problemen) gekoppeld? Mocht het verwijderen en opnieuw installeren van de app ook niet werken, wil ik je vragen om een print screen te sturen naar onze klantenservice via X (voorheen Twitter) of Facebook. Dan kan onze IT-afdeling hiermee aan de slag.
Beste Lorena, het antwoord heb ik zelf ‘ontdekt’: als je in de app bent, moet je nog eens apart inloggen. Ik dacht altijd dat de app zo erg met deze telefoon was gekoppeld, dat ik al ingelogd was door de telefoon te ontgrendelen. Helemaal mis dus. En eenmaal ingelogd, is er geen probleem, want dan kent de app de kaart etc. Beetje digibeterig dus, maar opgelost. Dank voor meedenken! Groet, Kees
Fijn dat je het probleem hebt opgelost. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf ook niet wist. Bedankt voor het delen hiervan!