Ik heb op 24 Maart een nieuwe OV cipkaart besteld bij NS Flex Weekend Vrij. Hoewel het tarief van 38.35 euro automatisch van mijn rekening is afgeschreven is mijn OV cipkaart al 10 dagen niet op mijn huisadres aangekomen.Kun je me hiermee helpen?
Hi Gnr en welkom bij de NS Community!
Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart om na te vragen waar jouw OV-chipkaart blijft. Mocht je al gebruik willen maken van het abonnement, dan kun je tijdelijk reisrecht aanvragen bij onze klantenservice.
Het duurt 5 werkdagen voor de kaart in de bus kan vallen. Gisteren was het dag 5, de kaart zou vandaag moeten komen, maar kan ook iets later komen door feestdagen.
Als jouw abonnement al ingaat voor je de kaart hebt ontvangen, neem dan telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice voor vervangend reisrecht ivm abonnement.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.