beantwoord

Onjuiste afschrijving BUS reis spits

  • 8 November 2023
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb maandag gereisd met de trein en bus, en ik wil een declaratie indienen bij werk hiervoor. Nu zie ik dat de trein heen, terug reis goed staan, maar de busreis geeft aan op de heenweg 0,00 en terugweg 1,79..

Hoe kan dit? Heb ik daadwerkelijk in de spits die ochtend gratis gereisd?

icon

Beste antwoord door MoDe 8 November 2023, 09:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Bij flex kunnen de prijzen later verschijnen.

Bij flex kunnen de prijzen later verschijnen.

Hoe lang zou dit duren? Want het is gek dat de terugweg al geregistreerd is maar de heenweg met de bus niet :)

Reputatie 7
Badge +3

Meestal staat het binnen enkele dagen wel goed. Soms duurt het iets langer, en heel soms duurt het meerdere weken. Dat latere reizen al wel zijn verwerkt is inderdaad gek, maar ook dat is niet ongebruikelijk bij Flex. Er is gewoon geen peil op te trekken helaas. De wondere wereld van NS 😉

Badge +3

Zie ook dit topic, waar een terugreis eerder gefactrureerd werd dan de heenreis.

Wel vreemd dat de busrit er staat met als bedrag € 0,00 want normaal zou die helemaal ontbreken of als ‘in behandeling’ staan.

Of gaat dit om het overzichtje van ‘laatste transacties’ in de app, en niet om je volledige Reishistorie?

Zie ook dit topic, waar een terugreis eerder gefactrureerd werd dan de heenreis.

Wel vreemd dat de reis er staat met als bedrag € 0,00 want normaal zou die reis helemaal ontbreken of als ‘in behandeling’ staan.

Of gaat dit om het overzichtje van ‘laatste transacties’ in de app, en niet om je volledige Reishistorie?

Het ironische deel is, dit is zowel de laatste transacties gedeelte als het overzicht op de ns website waar je zo'n PDF factuur kan downloaden in de volledige Reishistorie overzicht, de treinritten heen-terug staan er in, de busrit terug staat er ook goed in, alleen de bus heenreis staat op 0,00 ipv in behandeling wat je ook al benoemde wat apart is..

 

En anders zeg ik; Gratis busritje is altijd mooi! 😂

Reageer