Online uitchecken | NS Community
beantwoord

Online uitchecken

  • 5 October 2021
  • 1 reactie
  • 1677 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Vanmorgen deden de poortjes op Amsterdam CS het niet, dus we mochten doorlopen zonder uit te checken. De NS-medewerkster zei dat we online konden uitchecken. Maar ik kan dat nergens vinden. Wel dat je geld terug kunt vragen, bij vergeten uit te checken. Ik ben het niet vergeten, de poortjes werkten niet. Ik wil kunnen uitchecken om mijn klassenwissel terug te kunnen zetten. Waar kan dat online? Want ik ben niet in de gelegenheid om binnen 6 uur naar een station te gaan om alsnog uit te checken. Ik heb NS Flex Traject, dus misschien wordt er dan na 6 uur automatisch uitgecheckt o.b.v. mijn reishistorie?

icon

Beste antwoord door Denice NS 5 October 2021, 10:50

Bekijk origineel

1 reactie

Hi Suzje. Vervelend dat je vanmorgen niet kon uitchecken.

Als je NS Flex Traject Vrij hebt dan zal ons systeem in eerste instantie proberen om het eindstation automatisch te bepalen aan de hand van je traject. Als die correctie is gelukt ontvang je daar een e-mail van. Indien het ons systeem niet lukt om je rit automatisch te corrigeren dan krijg je een e-mail met het verzoek de rit zelf te corrigeren. Dat kan dan vervolgens via Mijn NS of via onze Klantenservice.

Reageer